Sundhedsteknik
VoGælder fra 1.3.2021
Netbutikken
Sundhedsteknik (CVR-nummer 2615138-4), Varvsvägen 12, Lovisa, Finland tlf. +358 45 609 9000. Danmark: 50 253 197 sælger produkter til myndige privatpersoner og til virksomheder i Danmark. Produktpriser er inklusive moms og leveringsomkostninger. Vi forbeholder os retten til at ændre priser og leveringsomkostninger.
Bestilling
Produkterne bestilles på netbutikkens hjemmeside ved at overføre dem til indkøbskurven, udfylde kontaktoplysningerne og videresende ordren. Alt kundedata behandles fortroligt. Kontaktoplysninger, som efterspørges i forbindelse med bestillingen, anvendes ikke til andet end levering af bestillingen eller til at afklare uklarheder, der måtte opstå, samt til eventuelle brugsanvisninger, medmindre andet er angivet. Når du bestiller fra netbutikken, forudsættes det, at du har sat dig ind i enhederne og deres funktioner samt eventuelle begrænsninger i brugen, samt at du accepterer de gældende leveringsbetingelser. Hvis det ikke er muligt at afgive bestillingen via netbutikken, kan bestillingen modtages på telefon. Alle de her beskrevne vilkår og betingelser gælder og gælder delvist for telefoniske bestillinger. Bestillinger afgivet telefonisk betales efter aftale. Telefon 50 253 197.
Ordre og betalingsbekræftelse
Efter en vellykket onlinebutiksbestilling sendes en ordrebekræftelse til din e-mail. For at kunne sende en bekræftelsesmeddelelse kræves det, at du har indtastet en e-mailadresse, da du afgav ordren.
Betaling og betalingsmåde
1. Online betaling
SVEA udfører betalingsformidlingstjenesten og fungerer som betalingstjenesteudbyder i samarbejde med banker og kreditinstitutter. SVEA fremgår som betalingsmodtager på kontoudtoget eller på kreditfakturaen og videresender betalingen til sælger. SVEA har betalingsinstituttets autorisation. Ved reklamation beder vi dig i første omgang kontakte produktleverandøren.
2. Faktura
OPMÆRKSOMHED! Manglende betaling af fakturaen er ikke en annullering af ordren. En afbestilling skal ske i henhold til netbutikkens vilkår og betingelser. Til erhvervsaftalekunder leveres produkterne med det samme, og fakturaen betales efter særskilt aftalte vilkår, uanset betalingsdatoen på fakturaen. Morarenter efter renteloven. Prisen for den anden betalingspåmindelse er DKR 300.
Leveringsmetoder og omkostninger
Levering af ordren er inkluderet i prisen. Større pakker sendes til nærmeste Postnord servicested, smerteplaster direkte hjem. Afhentning er ikke en mulighed for almindelige netbutikker. Vi tilstræber at levere produktet inden for 7 hverdage efter betaling er foretaget i netbutikken. Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser forårsaget af force majeure eller forsinkelser forårsaget af indirekte problemer. Produktspecifikke afvigende leveringstider meddeles særskilt for hvert produkt.
Lejeudstyr levering og kontraktlige vilkår
Vi leverer lejeapparaterne efter følgende betingelser: Lejeprisen inkluderer enhedens leverings- og returomkostninger. Lejeperioden begynder, når pakken er tilgængelig til afhentning hos kunden ifølge transportfirmaet. Enheden returneres dagen efter sidste lejedag. Lejeenheden skal returneres i samme stand som ved begyndelsen af lejeperioden. Apparatet skal bruges i henhold til brugsanvisningen, og apparatet skal behandles med særlig omhu. Hvis apparatet går i stykker på grund af vores egen skødesløshed, opkræver vi et ekstra lejegebyr som kompensation. Hvis enheden ikke returneres, opkræver vi enhedens fulde salgspris Ønsker du at købe din egen enhed efter lejeperioden, giver vi rabat ved køb af ny enhed.
Fortrydelsesret og returneringsbetingelser
I henhold til forbrugerbeskyttelsesloven har du ret til at annullere din ordre inden for 14 dage efter modtagelse af ordren. Ikke at betale fakturaen eller ikke afhente din ordre er ikke en annullering af ordren. En afgivet ordre skal altid annulleres. Fortrydelsesretten gælder ikke for lejede apparater.
Returnering eller annullering af en ordre skal meddeles straks enten ved at ringe til nummeret 50 253 197 eller sende en e-mail til adressen info@sundhedsteknik.dk
Det modtagne produkt skal sendes i original stand og original emballage med posten inden for 14 dage efter modtagelse af produktet. Returfølgebrevet skal have overskriften Returnering eller fortrydelse, og følgende oplysninger skal være inkluderet: eget navn, telefonnummer, e-mailadresse, ordredato og kontonummer for tilbagebetaling. Hvis det returnerede produkt anvendes, forbeholder vi os retten til at fakturere værdireduktionen.
Kontakt os for returkode. Husk at gemme returkvitteringen.
Ubetalt faktura
Ikke at betale fakturaen er ikke det samme som at annullere ordren. En ubetalt fakturaordre medfører regnskabs- og undersøgelsesomkostninger for virksomheden. Vi opkræver SEK 200 for en ubetalt faktura, hvis ordren på fakturaen ikke er blevet annulleret.
Uåbnet pakke
Ikke at indløse din pakke er ikke det samme som at returnere eller annullere en ordre. For en ikke-indløst pakke, for hvilken der ikke er foretaget en separat annulleringsmeddelelse, og som vi skal undersøge, opkræver vi et efterforskningsgebyr på DKR 300.
Problemsituationer
Bliver varen bortkommet eller beskadiget under transporten, eller hvis den i øvrigt ikke svarer til din ordre, skal du skriftligt anmelde fejlen inden for senest 14 dage til den adresse, der er nævnt i afsnittet fortrydelsesret og returbetingelser eller ved at ringe til telefonnummer 50 253 197. Hvis pakken er blevet beskadiget under transporten, skal du straks klage til den virksomhed, der er ansvarlig for transporten.